Úřad MČ Praha 2 pokračuje v bezpečnostních opatřeních a dočasně mění úřední hodiny

V souvislosti s krizovým opatřením Vlády ČR upravila městská část Praha 2 provoz i návštěvní hodiny úřadu pro veřejnost a zároveň zohlednila skutečnost, že na středu 28. října připadá státní svátek. Občanům tento den nově úředníci vynahradí o den později - ve čtvrtek 29. října, kdy budou jednotlivé agendy vyřizovat v celodenním režimu od 07:30 do 16:00 hodin. V pátek 30. října pak zůstanou dveře úřadu zavřeny.

„Mimořádná situace si vyžaduje mimořádná řešení. Úřad městské části Praha 2 funguje v omezeném režimu od začátku vyhlášení nouzového stavu. Praxe však ukázala, že je důležité přijmout taková opatření, aby chod úřadu zůstal v maximální možné míře zachován a nedošlo k omezení nezbytně nutných služeb veřejnosti. To se nám naštěstí zatím daří plnit. Vděčíme za to zkušenému vedení úřadu a také kvalitnímu krizovému řízení, které již od počátku epidemie zavedlo  bezpečnostní a hygienické standardy, ze kterých jsme ani v následujících měsících neslevili. Díky těmto opatřením i příkladnému a obětavému nasazení pracovníků úřadu, můžeme občanům v příštím týdnu na rozdíl od jiných městských částí nabídnout rozšířenou úřední dobu,“ uvedla k provozu úřadu starostka Prahy 2 Jana Černochová.

Návštěvníci úřadu musí nadále při vstupu do budovy počítat se zvýšenými bezpečnostními a hygienickými opatřeními v podobě měření teploty a dezinfekce rukou.  U obou vchodů – jak z náměstí Míru, tak z Jugoslávské ulice jsou umístěny dezinfekční rohože, dezinfekci najdou občané i na toaletách. Novinkou jsou nášlapné dezinfekční stojany v prostorách úřadu a pravidelná ozónová dezinfekce hal a kanceláří, které veřejnost navštěvuje. V nejbližších dnech by se u vchodů do úřadu měly objevit také nové termokamery, které změří teplotu příchozím automaticky. Již samozřejmostí je průběžná dezinfekce nejrizikovějších míst z epidemiologického hlediska - klik, zábradlí a výtahových tlačítek, kterou zajišťuje úklidová služba.

Změna režimu
Vytisknout