Upozornění pro občany

V návaznosti na aktuální karanténní opatření dochází s platností od středy 20. ledna 2021 ke změně ve vyřizování agendy ODÚR

Odbor dopravy a územního rozvoje (ODÚR) ÚMČ Praha 2 bude od středy 20. ledna 2021 fungovat v omezeném režimu. Požadavky na rozhodnutí ohledně záborů, místní a přechodné úpravy provozu na pozemních komunikacích a podobně budou pracovníci odboru přijímat pouze v písemné nebo elektronické formě, kontaktní osobou je Marek Šebestík, ÚMČ, ODÚR, náměstí Míru 600/20, 120 39 Praha 2, případně email: marek.sebestik@praha2.cz;

Provoz oddělení dopravy – agenda parkovacích oprávnění v místnosti 014 v přízemí haly budovy ÚMČ Praha 2 – zůstává v provozu v pondělí od 8 do 13 hodin a ve středu od 8 do 17:30 hodin (poslední klient bude přijat k vyřízení 15 minut před koncem uvedené provozní doby).

Zveřejněno: 19.01.2021 – webadmin@praha2.cz
Vytisknout